U bent werkgever of werknemer en ontevreden over onze dienstverlening. We lossen het graag samen met u op. Hieronder vind u de procedure.
Is het mogelijk om het te bespreken met de betreffende medewerker bij ArboPoli? De meeste klachten kunnen gelukkig direct worden opgelost.
Is de klacht te ingewikkeld om dit rechtstreeks met de betreffende medewerker te bespreken of heeft het gesprek niet geleid tot een oplossing, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen. Wij verzoeken u uw klacht dan in te dienen via email: klacht@arbopoli.nl. Na het indienen van uw klacht wordt er binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen door iemand anders dan de betreffende medewerker waarover de klacht gaat.
Als uw klacht in overleg niet kan worden opgelost, dan wordt uw klacht doorgegeven aan de klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook zelf contact opnemen met Klachtenportaal Zorg of op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier invullen. Het emailadres van Klachtenportaal Zorg is: info@klachtenportaalzorg.nl. Het postadres van Klachtenportaal Zorg is: Westeinde 14a, 1601 BJ Enkhuizen. Vermeld de volgende gegevens: ArboPoli / C.M.J. Gielen, bedrijfsarts – ID: 10639.
Is de klacht ook met Klachtenportaal Zorg niet naar uw tevredenheid opgelost dan mag u de klacht als geschil voorleggen aan de Geschillencommissie KPZ. De geschillencommissie doet een bindende uitspraak over een ontvankelijk geschil na hoor en wederhoor. De geschillencommissie kan ook een schadeclaim behandelen en toekennen. De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) heeft daarbij een toezichthoudende rol en kan eventueel maatregelen opleggen.